erste woche - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu erste woche - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

erste woche

Door: remco

Blijf op de hoogte en volg remco

12 Februari 2011 | Duitsland, Berlijn

daar was ik weer met n verslagje, het internet kost hier wel wat mjah dan heb je toch nog wat te doen:p, ik heb gewerkt van maandag t/m vrijdag en ben daarna wel 4 dagen vrij. ze waren goed te spreken over mij, ik pakte het snel op en het duits vonden ze super goed voor een eerste keer. eigenlijk heb ik alles gelijk al gedaan. wat ik moet doen is 's ochtends werken bij het ontbijt eigenlijk alleen borden ophalen en opnieuw opdekken en dan als de mensen zijn vertrokken weer klaarmaken voor 's avonds. dan heb ik 4 uren vrij tot half 6 en dan weer s avonds werken, is bijna het zelde alleen kunnen nu de mensen kiezen uit buffet of a la carte en moeten we ze drinken brengen. ook ben ik al aan het afrekenen met gasten en al die shit. maar er zijn veel nederlanders en heb de eerste grunningers ook al gesproken:P. komende 4 dagen ben ik vrij(tot woensdag) en vanmiddag eff lekker geskied, krijg je skies van je opa mee, en schoenen, heb je ze aan, splijt de rechter schoen in 2en:S:S toen moest ik wel huren:P mar is super leuk hier, en ik red me prima hier..

tschuss bis nachsten woche

  • 12 Februari 2011 - 20:28

    Tante Griet :

    Hoi remco wij hebben net je verslag gelezen en de foto s gezien.Dat lijkt heel mooi .Veel plezier daar en lekker skieen dan vliegt de tijd. Hou je taai.Groeten omke Jentje en tante Griet

  • 13 Februari 2011 - 03:47

    Alice:

    Heey Broertje!
    Ik bin bliid dast it nei dyn sin hast der!

    Dikke tut

  • 13 Februari 2011 - 14:31

    Rianne:

    Hee Remco,

    Wot fijn dost et nei dien sin hast der, ik hearde et ek ol fon iederien. Folle plezier der he, ik hoop foar die dost wot skieë kist! :)

    Xxx Rianne

  • 17 Februari 2011 - 18:48

    (tante) Jolanda:

    Ha die Remco, bist yntusken al een folleard skieer?! Of hast it te drok mei wurkjen?
    Succes en pas een bytsje op dysels der!

  • 19 Februari 2011 - 10:39

    Beppe:

    je reis verslag gevonden

    fijndat je het daar naar je zin hebt
    ik ga je nu volgen
    groeten van beppe

  • 22 Februari 2011 - 09:35

    Agatha:

    ik hie it adres ff opskrean foar beppe, dat is dus slagge sjoch ik wol! Bist al wer ferhùze as haw ik dat ferkeard lezen op dyn hyves? tìs hjir fest like kald as by dy: - 9 grd fannacht.brrrrrrrrr no nog - 3 !!
    hey suc6 en genietsje mar .............groetsjes ùt De Falom

  • 09 Maart 2011 - 11:41

    Familie Van De Lou S:

    Gutentag Remco

    Ik stop nu al met mijn duits, omdat ik heel bang ben erg door de mand te vallen als die anderen het ook lezen
    Jij spreekt al een aardig woordje duits mee, goed hoor
    Het is me dan toch eindelijk gelukt om je site te vinden.
    Wat leuk om iets van jou belevenissen te lezen. Is daar nog wat sneeuw ?
    Fijn ook dat je de mensen steeds beter leert kennen.
    Heel veel plezier daar en tot over 106 dagen

    Heel veel lieve groeten van ons allemaal
    Suus, Keimpe Jens, Jacob, Johan en Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Deutschland

Recente Reisverslagen:

20 April 2011

frontoffice

28 Maart 2011

bezig met 8e week

27 Februari 2011

alweer 3 weken @winterberg

12 Februari 2011

erste woche

06 Februari 2011

aangekomen
remco

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 17013

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 17 Juni 2012

FIGI Zeist

06 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Deutschland

04 Augustus 2017 - 30 November -0001

Backpacken in Australië

Landen bezocht: