alweer 3 weken @winterberg - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu alweer 3 weken @winterberg - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

alweer 3 weken @winterberg

Door: remco

Blijf op de hoogte en volg remco

27 Februari 2011 | Duitsland, Berlijn

gutentag!!

dar wa ich weder, mein deutsche sprache geht sehr gut, aber ich glaub es ist einfacher im Holländisch weiter zu gehen.

dan maar in het nederlands, ik weet niet wat ik precies in het vorige gepsrek had verteld, maar het is nog steeds leuk hier, zijn wat mensen die je beter leert kennen, je begrijpt ze naarmate allemaal wat beter, en ze beginnen ook snel met je te praten. het werk is nog steeds t zelfde 's ochtends van 8 of 9 tot 1 á 2 en dan pauze tot half 6 en dan 'savonds nog aan de bak. heb goed achter mekaar doorgewerkt, tijd niet vrij gehad, omdat t zo super druk is. moest zelfs uit m'n kamer en naar een ander hotel. dit is niet gebeurt maar heb wel alles weer in mn koffer/tassen moeten doen, later zeiden ze dat het niet gebeurde maar moest de andere NLer bij mij op de kamer. najah, dan dat maar. hij heeft vandaag ook een eigen kamer gekregen, en de kamers die we nu hebben staan wel vast, we hoeven niet meer in te pakken. vorige weeek winterberg ff in geweest, 's middags, ff wat gekocht, vuuraanstekers, voor in op't werk. kaartjes en nog meer. moet alleen nog ff een kapper vinden, heb ff resurch( hoe je t ook scrhijft) gedaan, zijn wel 8 in winterberg. makkelijk dan. heb ook al een klein winkeltje gevonden in neuastenberg. 3 chocolade repen gekocht al en 'bulten' drinken, ook het NLse bier heb ik gevonden, moet t alleen nog kopen (A). gister zijn we ff winterberg ingeweest we zouden stappen, maar se hadden ineens toch geen zin meer.:S dus zijn we naar winterberg gegaan in de taxi, en n uur of 2 later weer terug, maar was wel gezellig. dat was weer 's een verhaal van deze week. wel een lang verhaal geworden maar toch, zet maar n reactie als je aan de laatse zin toe bent gekomen:P hhe:P en voor iedereen die dit leest krijgt de groeten van me...

tschuss..
bis später

• 27 Februari 2011 - 18:24

Beppe:

wel fijn dat het je goed bevald
    ik weet niet of je het al weet
    maar ik ga naar canada
    in juli niet alleen
    met mijn broer en4 kindern
    gr beppe

• 28 Februari 2011 - 07:17

Alice:

Heey broertje.. it is wol fijn dast no echt een keamer fest hast ofnet? Werkse mar wer de kommende dagen.

• 17 Maart 2011 - 11:56

Sandra:

He Remco leuk om die verslagen te lezen van jou. Veel plezier en werkse