bezig met 8e week - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu bezig met 8e week - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

bezig met 8e week

Door: remco

Blijf op de hoogte en volg remco

28 Maart 2011 | Duitsland, Berlijn

heey leute!!

daar ben ik weer ´s met een verslagje. het is hier supervet. je leert de collegas hier steeds beter kennen, ze nemen je overal mee heen. kroegjes,discotheken enz. het stappen leer je hier zowiso wel, maar dat doen we natuurlijk met een doel: dan kunnen we de gasten beter vertellen waar ze uit kunnen gaan of goed kunnen eten:p. ze zijn hier nog steeds tevreden over ons( die andere NLer en mij) heb je ondertussen 100 euro betaalt aan internet zal je voor de 11x kopen zeggen ze ineens dat we ook gratis achter de computer kunnen zitten. mooi optijd:S. ouders zijn afgelopen weekend even langs geweest met Jenne, was ook wel gezellig, heb van ´m gewonnen met karten(hier komt vast een reactie op:P) en heb nog niet zoveel gedaan als de hele tijd dat ik hier zit dan op de dag dat zij hier waren, in mei komt de andere helft ook nog langs!! gezellig, en de volgende keer dat ik een verslag schrijf ben ik waarschijnlijk al in de frontoffice, beetje mensen inchecken en klachten aanhoren, in het duits:S. weet eigenlijk niet wat ik ervan moet verwachten maar dat zien we dan wel.
Met jip(die NLer) en nog een andere goeie collega moet het vast wel gezellig te maken zijn.

• 28 Maart 2011 - 20:17

JenneLjibbe:

mantsje, jir is de verwachte reactie: do mast net sa lulle. die earste heat hiest wol won mar do hast ol in pear keer earder rieden. En dien snelste tiid ien die 4 keer rieden wie 46 seconden. en mien snelste tiid wie 45.73 togt ik sa. dus wat hat jir no won?

• 29 Maart 2011 - 08:36

Agatha:

ik hjer wol, ast hjir wer bist, leit d`er in ùtdaging foar de gebroeders Hoekstra om de striid oan te gean op de kartbaan!!!Dizze race monsters joue net gau beliis hjer!
    Mar goed genietsje fan dizze periode yn dyn libben Remco.Stekst in soad fanop.

gr ùt De Falom

• 01 April 2011 - 19:24

Beppe:

je verhaal gelezenben blij dat het
    gaat met je gaat
    en dat je het naar de zin hept
    nog veel plezier

groeten va beppe