frontoffice - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu frontoffice - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

frontoffice

Door: remco

Blijf op de hoogte en volg remco

20 April 2011 | Duitsland, Berlijn

hallo leutjes..

weer even n verhaaltje vanuit duitsland
het is hier nog altijd even leuk, vorige week ff thuis geweest, heerlijk relaxed weekje gehad daar:P omdat het zo rustig was gewoon zomaar 5 dagen overuren weg werken. daarna weer een rustige week in de bediening gewerkt. Vandaag mijn eerste dag in de frontoffice gehad, voor de mensen die niet weten wat het is:recptie, telefoon aannemen, inchecken, uitchecken etc. etc. wel al veel geleerd, alles eigenlijk al gedaan, ganz einfach. veel nederlanders al ingecheckt. wel leuk werk, had ik niet gedacht, nu krijg ik hier alleen ook nog opdrachten die ik moet invullen en laten beoordelen.. dus wel wat meer werk dan in de bediening. in mei staat het ook weer op de planning om ff thuis te kijken en voor de rest heb ik nu niet echt veel meer om te vertellen..

• 03 Mei 2011 - 18:48

Beppe:

ik had al gehoord dat je thuis was
    nog geen heimwee
    je hebt het daar wel naar je zin
    nog veel plezier daar
    groeten van beppe