Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg remco

06 Augustus 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Goedemorgen .
Na een lange reis ben ik aangekomen in Kuala lumpur. De eerste vlucht naar London was al vertraagd dus dat was een goed begin van de reis. Dit was gelukkig niet een groot probleem, want ik had een tussenstop daar van 3 uur. Ook in muscat, oman had ik een beetje vertraging. Dit was wel wat een groter probleem, omdat ik hier maar een uur overstaptijd had. Ik had wat Nederlanders gezien en hen gevraagd waar ze heen gingen. Ook naar KL dus ben ik hen gevolgd. In KL was het even spannend, waar moet ik mn backpack ophalen? Hoe kom ik daar? Ook hier maar weer iemand gevraagd die ik m'n hele vliegreis al was tegen gekomen en ook hij wist niet hoe of wat. Samen wat gevraagd en uiteindelijk kwa,en we bij een hele lange rij aan. Hier ben ik in gaan staan en daarna kwam ik bij de bagageband waar m'n tas op lag. In de taxi naar het hostel en daar zou ik een biertje halen op het dakterras, maar ik had geen geld meer. Ik pinnen, eerst over drie slapende zwervers heen stappen en geld uit de muur gehaald. Het ging pas bij de derde keer goed

  • 06 Augustus 2017 - 10:55

    Hilda:

    Jonge, wat een spannend nieuw begin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 17005

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 17 Juni 2012

FIGI Zeist

06 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Deutschland

04 Augustus 2017 - 30 November -0001

Backpacken in Australië

Landen bezocht: