herveybeach - fraser- no device - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu herveybeach - fraser- no device - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

herveybeach - fraser- no device

Blijf op de hoogte en volg remco

03 September 2017 | Australië, Noosa Heads

Hallo,

Het is nog niet heel lang geleden dat ik heb geschreven, maar omdat ik naar Fraser Island ga en geen bereik heb, typ ik nu even een verslagje.
We hebben in Noosa niet heel veel gedaan. Ik ben vooral zonder Anneke op pad geweest, omdat anneke ziek is. Heel sneu, ze is naar dokter geweest en die zei dat ze een longonsteking had. Gister zijn we in de nacht naar de dokter geweest, omdat ze het niet trok. De dokter kon niks doen dus is het gewoon uitzieken.

Ik ben de tweede dag naar het strand geweest en er ff wat gelegen. Gister ben ik met mensen die ik heb getroffen wezen surfen. Het lukte niet echt, maar we hebben het in iedergeval wel geprobeerd. Daarna met een andere jongen, italiaan de coastal walk gedaan van sunshine beach naar Noosa Mainbeach. 2,5 uur lopen langs de kust. bergen op en af, best wel zwaar. :D.

Nu zit ik na uitgecheckt te hebben in het hostel achter de computer en Anneke ligt op de bank. We gaan zo richting hervey bay om een hostel of camping te zoeken en dan vertrekken we morgen om 9 uur richting Fraser Island. Dan heb ik de komende dagen waarschijnlijk geen bereik, dus de komende 3 dagen ben ik slecht of niet te bereiken. We hebben ons nog niet heel goed voorbereid, dus dat gaan we vandaag doen en dan zien we wel waar t schip strand..

See ya!!

• 12 September 2017 - 10:03

Jon:

Wer leuk om te lesen. Have fun .

• 26 September 2017 - 11:15

Foppe Heeringa :

Geniet er van

• 26 September 2017 - 11:17

Foppe Heeringa :

Geniet er van. Ik volg je groetjes