Dag twee in Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu Dag twee in Kuala lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

Dag twee in Kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg remco

07 Augustus 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hello people,

Ik heb nu tijd en denk er aan, dus nog maar een verslagje. Ik zal ook foto's posten om een idee te krijgen.
Ook vandaag weer een dag met veel leuke dingen en veel geleerd. Vanochtend lichtelijk verslapen, want ik zou om 10 uur bij de centraal market zijn om met dezelfde medicaliseer gister af te spreken en de dag door te brengen. Gelukkig was ik nog net optijd. Zei had alles uitgezocht wat we vandaag zouden gaan doen. We hebben de trein geprobeerd en dat was best moeilijk om te begrijpen, maat na genoeg vragen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden, wisten we hoe het werkte. Op naar batu caves. Eerst wist ik niet precies wat t betekende, maar ik dacht ik wacht wel af... Grotten met boehda beelden. Erg leuk. Er was een trap met ongeveer 270 treden, als t 31 graden is, is t best vermoeiend! Natuurlijk zou t oké geweest zijn als Als t de goeie temperatuur was