#livingthedream - Reisverslag uit Mareeba, Australië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu #livingthedream - Reisverslag uit Mareeba, Australië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

#livingthedream

Blijf op de hoogte en volg remco

22 November 2017 | Australië, Mareeba

Hallo lieve Lezers,(als t maar een klein stukje is, Zeg t maar in de reacties, dan moet ik denk ik een nieuwe maken)

Ik heb gehoord dat er best een aantal mensen mij volgen via mijn website.. super leuk!! Dit betekent alleen wel dat ik misschien wat vaker iets zou moeten schrijven

  • 22 November 2017 - 13:26

    Remco Wijtsma:

    Hallo lieve lezers,

    Ik heb gehoord dat er best een aantal mensen mij volgen via mijn website.. super leuk!! Dit betekent alleen wel dat ik misschien wat vaker iets zou moeten schrijven

  • 23 November 2017 - 13:45

    Hilda:

    Gelukkig ben je ook actief op facebook :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

remco

Actief sinds 10 Jan. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 17045

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 17 Juni 2012

FIGI Zeist

06 Februari 2011 - 24 Juni 2011

Deutschland

04 Augustus 2017 - 30 November -0001

Backpacken in Australië

Landen bezocht: