aangekomen - Reisverslag uit Oosternijkerk, Nederland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Oosternijkerk, Nederland van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: remco

Blijf op de hoogte en volg remco

06 Februari 2011 | Nederland, Oosternijkerk

hallo people,

vanmiddag aangekomen in duitsland met mijn broer en z´n vriendin. alles lijkt goed, zet binnenkort wel even foto´s op hyves van mijn kamer etc. zit nu zapp te kijken, enigste NLandse programma hierop de tv. lekker balkon met vet mooi uitzicht. moet alleen hier wel betalen voor internet:s. 10 euro per 5 uur mjah, is niet anders. hoop snel weer een bericht met jullie te zullen/kunnen delen. morgen beginnen om 9 uur 's ochtends tot half 2 en dan weer van half 6 tot 10 uur. de ganze woche, bis freitag, samstag und sontag skifahren.

• 06 Februari 2011 - 18:47

Joanne En Hester:

heeebroeeder
    aah,vet mooi utzicht?
    das wel fijn.' hahah moarn der ek nog betiid ut, dat is wol goed foar dy'
    mast wol protte werke ofnet'
    nja, we hearre dien eerste indruk fan it wurk wol? en we sil die moarn wol even bijprate oer boer zoekt vrouw, wont dat kenst ook niet meer zie junge'
    dikke tuuuuuuut. (l)

• 06 Februari 2011 - 19:05

Alianne:

Succes hi ;)

• 06 Februari 2011 - 19:12

Heit En Aleida:

He knul,
    Mooi dast gût oankaam, en settele bist. Succes moarn op dyn 1e duitse werkdei!!
    Tot horens leafs fan ús.

• 06 Februari 2011 - 20:12

Amarins:

Hey remco!

Veel plezier op dien stage!! :)

Groetjes Amarins

• 07 Februari 2011 - 17:55

Alice:

Heey Broertje!
    Mooi utzicht? dat klinkt as een mooie keamer;) Ik hoop dast wat een leuke tiid ha sist!
    Dikke tut Alice (K)

• 08 Februari 2011 - 08:41

Agatha:

no ik haw de site fûn: suc6 yn Dùtslan und fielen spaz mit dein arbeit ( und mit die Deutsche madchen??)
    groetnis ùt de Walden

• 09 Februari 2011 - 09:23