Weer wat avonturen rijker - Reisverslag uit Cairns, Australië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu Weer wat avonturen rijker - Reisverslag uit Cairns, Australië van remco wijtsma - WaarBenJij.nu

Weer wat avonturen rijker

Blijf op de hoogte en volg remco

26 September 2017 | Australië, Cairns

G'day fellas

Hier Ben ik weer met een verslag. De afgelopen weken heb ik zoveel gedaan en genoten. Het is moeilijk om te begrijpen wanneer je het niet hebt gezien denk ik. De constante mooie uitzichten, zonsopgang, zonsondergang, eilanden, wildlife, alles!!! Ik ben naar de whitsundays geweest met een tour, AVATAR heette de boot. We zaten er met 24 man op en het waren stuk voor stuk, geweldige mensen om te leren kennen. De crew op de WHITSUNDAYS was ook amazing en natuurlijk de eilanden zelf. Het witte strand, wat eigenlijk geen zand is, maar komt uit de vulkaan. Het is goed om je tanden mee te poetsen, als conditioner te gebruiken en je voeten worden er heel zacht van. Op de boot hebben we in totaal 2 nachten geslapen en savonds was het erg gezellig met drank en spelletjes. Net voor de tour naar The whitsundays hebben we 2 Nederlanders ontmoet, Mark en Larissa, heel leuk. Hier zijn we na de tour een aantal dagen mee opgetrokken. Een stel uit Groningen, erg gezellig en fijn om even met meer mensen te reizen, ook omdat Anneke en ik erachter kwamen dat we misschien toch wat te lang met elkaar aan het reizen waren. Met dit koppel hebben we een aantal erg mooie watervallen gezien en hebben we geslapen op mooie plekken, meestal gratis campings. 1 plekje was niet gratis, maar op 1 of andere manier voor ons wel (ssht). Daarna zijn we met zn 4en naar MAGNETIC ISLAND geweest en KOALAAAAS gespot! Erg bijzonder. Als reïncarnatie echt bestaat, kom ik wel terug als koala; 1 uur per dag eten, de rest slapen, lijkt me heerlijk ☺️. Ook zijn we in het water geweest en hebben stingrays gespot. Op het eiland hadden we ook Kangaroos uit de hand kunnen voeren, rock wallaby's, maar helaas konden we dit strand niet vinden, super stom, want t was gewoon 100 meter verder, maar ik ben Australië nog niet uit

• 26 September 2017 - 22:59

Evelien:

Hoi Remco,

Heb vanavond even je site met reisverslagen gelezen, heerlijk! Je schrijft ook zo prachtig.Het is wel duidelijk dat het daar fantastisch is.
    Wij wensen jou nog een geweldige tijd daar

Heel veel groeten van ons allemaal,

Evelien

• 08 November 2017 - 14:50

Jon:

Hi mr coala. hahaha

Ja idd Australie is een heerlijk lan. Geweldige natuur, stran en out back. Yn tinsen nimst my ff werom yn de tiid die,t ik der hie. In Ausie leerde my oer de wylde bisten, se binne faaks banger foar dy as do foar harren. Wer as,t op dyn hoede foar wease moast, rint op twa foarten. Ja minsekn dus.

Suc6 mar wer en oan,t letter .